فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و مقاله ای در مورد سفلیس

اختصاصی از فایلکو تحقیق و مقاله ای در مورد سفلیس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و مقاله ای در مورد سفلیس


تحقیق و مقاله ای در مورد سفلیس

توجه: لینک دانلود و خرید در پایین و زیر این مطلب قرار دارد

  توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد

(قابل ویرایش و اماده پرینت)Wordفرمت :

 

فونت:roya

سایز:حداکثر و معمول _24

تعداد صفحات:10

سرفصل ها:

سفلیس چیست ؟

سفلیس چگونه منتقل می شود ؟       

علائم سفلیس    

سفلیس اولیه

سفلیس ثانویه

سفلیس نهفته

سفلیس ثالثیه

تشخیص

چکیده:

سفلیس یک بیماری منتقله از طریق جنسی است که مسئول اپیدمی های خطرناک
می باشد. علت آن یک باکتری به نام تریپونماپالیدوم است. میزان سفلیس اولیه و ثانویه در ایالات متحده آمریکا از سال 1990 تا 2000 میلادی به میزان 2/89 درصد کاهش یافته است. اگر چه میزان عفونت از 5979 مورد در سال 2000 به 6103 در سال 2001 افزایش یافت است. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در نوامبر 2002 اعلام کرد این اولین افزایش از سال 1990 به بعد می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و مقاله ای در مورد سفلیس

مقدمه ای برروانشناسی ورزش

اختصاصی از فایلکو مقدمه ای برروانشناسی ورزش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه ای بر روانشناسی 2

مهارتهای مربوط به توجه و نقش آن در یادگیری حرکتی 3

تعریف توجه 6

گزینش هدف توجه 7

پاسخ سو گیری 8

علائق ورزشکارن 9

طرحواره ذهنی 10

غربالگری محرکات نامربوط 11

ابعاد توجه 12

میزان توجه سازی 13

سبک توجه 14

توجه گشاد درونی 14

توجه گشاد بیرونی 15

توجه تنگ بیرونی 15

توجه تنگ درونی 15

زمان تعویض توجه 16

استرس 16

جنبه تشدید توجه 21

تمرکز 21

هوشیاری 24 مقدمه ای بر روانشناسی ورزش

این فلسفه که عقل سالم دربدن سالم است ، به تمدن یونان وچین باستان بازمی گردد.

به هر حال ، فقط درسالهای اخیر است که دیسیپلینی ، که بنام روانشناسی ورزشی مشهود می با شد ، به عنوان جز مهمی ازعلوم ورزشی ، شناخته شده است . روانشناسی ورزشی دردودهۀ اخیر به شکل معناداری رشد وتوسعه یافته است . توجه وعلاقه به این رشته تدریجاً روبه افزایش است وگسترۀ دانش وابسته به این حوزه آنقدررشد کرده است که به شاخه های متعددی نیزتقسیم شده است . به مفهوم وسیع کلمه روانشناسی ورزشی کلاً دربرگیرنده جنبه های روانشناختی ، ورزشهای رقابتی ، تمرین ، آمادگی جسمانی ، استراحت وپیشرفت مهارتهای حدکتی می باشد .

توسعۀ تاریخی روانشناسی ورزشی

درسال 1895 ، جورج فیتز آزمایشی برزمان عکس العمل که یکی ازقدیمیترین تحقیقاتی است که توسط آن مراحل روانشناسی واجرای حرکات ورزشی را می آموزند ، انجام داد . درهمان زمان نورمن تریپلت رابطۀ بین حضوررقیبان ونحوۀ اجرای حرکات درمسابقۀ دو چرخه سواری رامورد مطالعه قرارداد وکشف کرد که دفعات رکاب زدن درزمان حضوررقیبان تندتر اززمانی است که رقیبان حضور ندارندوفرد تنهاست . بنابراین اوحوزۀ تحقیقات « تاثیر حریفان درورزش » را که امروزه هنوزهم فعالیت دارد بنیان نهاد . چرا بعضی ازورزشکاران درزمان اجرای حرکات درحضور جمعیت وتحت فشار بهتر عمل می کنند . درحالیکه بعضی دیگر تحت چنین شرایطی دچار افت عملکرد وشکست می شوند ؟ برای پاسخ دادن به چنین سؤالاتی کلمن گریفیت ، اولین آزمایشگاه تحقیقات روانشناسی ورزشی رادر سال 1925 بنیان نهاد . این آزمایشگاه دردانشگاه ایلینویز درآمریکا قرارداشت . بزودی بعد ازآن آزمایشگا ههای دیگری ازاین نوع دربرلن ولنینگراد ساخته شد . درسال 1965 اولین کنگرۀ بین المللی روانشناسی ورزشی دررم تشکیل شد . بعد ازآن انجمنهای مشابهی به فواصل زمانی منظمی تشکیل گردید . که آخرین بار با میزبانی سنگاپور درسال 1989 انجام گرفت .

مهارتهای مربوط به توجه ونقش آن دریادگیری حرکتی

شاید فکرمی کنید که خود ورزشکاران چگونگی برقراری وتنظیم توجه خودرا بلدند . البته که این باور، باور غلطی است . تفکیک محرک اصلی ازبین شبکه محرکها ، چگونگی تغییر وتنظیم توجه برحسب ضرورت ، چگونگی تشدید توجه وتمرکز ، مهارت هایی اساسی درانجام بهینه عملکرد هستند ومی توانند به ورزشکاران آموزانده شوند. اگر اصول مربوط به برقراری توجه را به درستی مورد استفاده قراردهید ، بهترمی توانید به ورزشکارانتان مهارت های مربوط به توجه رابیاموزید . هدف این مطالب ازاین جزوه بدین قرار است .

-A تدارکات شما به اطلاعاتی درموردچگونگی آموزش مهارتهای مربوط به توجه .

-B تجهیزشما به اطلاعاتی درموردتوجه وتمرکز، که می تواند موجب ارتقاء سطح مربیگری تان گردد .

وسرانجام اینکه مهارت مربوط به توجه خودتان ، درچه حدی است .

اهمیت توجه

مهارتهای مربوط به توجه ، یکی دیگر ازسلسله مهارتهای روانی اساسی ولازم ، برای انجام بهینه وموفق رفتارها وحرکات درورزش است . می دانیم که بهترین سطح عملکردی درمحدوده انرژی روانی بهینه رخ می دهد که ازمشخصات بارز آن ، برقراری توجه ، تنها وتنها به فرآیند انجام مهارت می باشد . سیکزنت میحالی در1975 می گوید ، سبکبالی زمانی رُخ می دهد که توجه فرد درحین اجرای مهارتها ، تنها برروی محرکها وعوامل اصلی مربوط به اجرا، برقرار بماند . افکارمنفی ودیگر عوامل مُخلِ توجه ، به عملکردهای مهارتی صدمه می زنند . زمانی که تمرکز برفعالیت معطوف گشته وانرژی روانی بالاست ، ورزشکاران حالت روانی دگرگون یافته ای را گزارش می کنند که مشخصات آن درپیش می آید . بنظر می رسد که زمان کند گشته و حتی گزارش می کنند که مشخصات آن در پیش می آید. بنظر می رسد که زمان کند گشته و حتی متوقف شده است، فعالیت ها و اعمال به شکل حرکت آهسته پیش می روند و ورزشکاران احساس تسلط و احاطه بر کار می کنند. چنین حالت تشدید یافته ای از تمرکز وقتی که ارادی باشد، موجب احساس نشاط و لذت می گردد.


دانلود با لینک مستقیم


مقدمه ای برروانشناسی ورزش

تحقیق درمورد معماری مناره ها

اختصاصی از فایلکو تحقیق درمورد معماری مناره ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد معماری مناره ها


تحقیق درمورد معماری مناره ها

دسته بندی : فنی و مهندسی _ معماری ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 28 صفحه

مناره‌ها مناره در هنر معماری اسلامی ایران دارای مقام ویژه‌ای است.
این عنصر مسجد جهت رساندن صدای مؤذن و فراخوانی تودة‌ نمازگزاران در مساجد به وجود آمد و جنبة تزیینی و آرایشی آن در ایران بسرعت قوی‌تر شد؛ به گونه‌ای که محلی شد برای نمایش انواع هنرهای تزیینی آجرکاری و کاشیکاری.
ظاهراً زینت دادن و منقش و رنگی کردن مناره‌ها از نیمة قرن سوم هجری به بعد معمول شده است، از این دوره به بعد بدنه و کلیة قسمتهای خارج مناره‌ها برافراشته گویای این حقیقت است که مناره تنها به عنوان بیشتر برای زینت مساجد به کار می‌رفته است.
با توجه به ارتفاع این مناره‌ها که نگاه را به بالا می کشاند و عظمت را القا می کند می توان گفت وجود مناره در مساجد وسیلة نزدیک شدن به خالق و نیروهای طبیعت نیز هست و به همین دلیل در تزیین و زیباسازی مناره دقت زیادی شده است، به طوری که هر مناره فقط نشان دهندة یک هنر نیست بلکه بعضی از مناره‌ها جلوه‌گر مجموعه‌ای از هنرهای تزیینی، خطا طی،؟
نقوش هندسی، و گل بوته‌های مختلف هستند.

در بدو امر، قاعده و قانون خاصی برای محل ساختن مناره‌ها نبوده است، گاه در چهار گوشة مسجد، زمانی جدا از در ورودی، گاهی وصل به بنا، و گاهی با فاصله از بنای مسجد ساخته می شده است.
ساختن مناره در زمان سلجوقیان در سطح بسیار گسترده‌ای توسعه و تکامل یافته و از اهمیت خاصی نیز برخوردار است.
در این دوره ایجاد مناره به صورت نشانی از مساجد و راهنمای کاروانیان به شهر رواج فوق العاده‌ای داشته و در طرز بنای آنها دگرگونیهایی پیدا شده است.
این دگرگونیها و نوآوری را می‌توان از شاهکارهای هنر معماری ایران دانست.
فرم بیشتر مناره‌های سلجوقی استوانه‌ای و شامل انواع مناره‌های کوتاه و ضخیم و مناره‌های بلند، که قسمت بالای آن باریک و ظریف است، می‌شود.
این مناره‌ها به واسطة ارتفاع بلندی که داشته‌اند کمتر برای اذان گویی به کار می رفته‌اند و مؤذن بالای مسجد اذان می‌داده است.
در واقع این مناره‌های بلند و باریک و مزین شده بیشتر جنبة زینتی داشته و با باریک و وسیع شدن تنه، حلقه‌ها، و قرنیزهای تزیینی خود، زیبایی خاصی را القا می‌کنند.
در بعضی از این مناره‌ها مقرنس کاریهای بسیار زیبایی دیده می‌شود که مناره شکل میله‌های چراغهای دریایی را به خود گرفته است.
تزیینات این مناره‌های آجری – با توجه به این که هنر آجرچینی پرکار و پرنقشه از خصوصیات معماری دورة سلجوق

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد معماری مناره ها

تحقیق و بررسی در مورد تدابیر ایمنی فنی هنگام قطع کامل ولتاژ و یا قطع قسمتی از ان 14 ص

اختصاصی از فایلکو تحقیق و بررسی در مورد تدابیر ایمنی فنی هنگام قطع کامل ولتاژ و یا قطع قسمتی از ان 14 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 23

 

تدابیر ایمنی فنی هنگام قطع کامل ولتاژ و یا قطع قسمتی از ان

1 – جهت آماده نمودن محل کار هنگام کار با قطع کامل ولتاژ و یا قطع قسمتی از آن بایستی تدابیر فنی زیر را اتخاذ نمود .

الف ) قطع دستگاههای الکتریکی و اتخاذ تدابیری که مانع رساندن ولتاژ( در نتیجه راه اندازی اتوماتیک یا اشتباهی تجهیزات ) به محل کار گردد .

ب ) نصب تابلوهای اخباری

ج ) کنترل منظور حصول اطمینان از نبود ولتاژ در قسمتهای حامل جریان که اتصال زمین روی آنها باید انجام گیرد .

د ) نصب اتصال زمین بالافاصله پس از کنترل و اطمینان از نبود ولتاژ

ه ) محصور نمودن بقیه مناطقی که تحت ولتاژ قرار دارند بستگی به شرایط محلی دارد و می تواند پیش و یا پس از نصب اتصال زمینها انجام گیرد .

2 – در محل کار قمستهای حامل جریانی که روی انها کار انجام نمی شود و هنگام اجرای کار امکان تماس یا اتصال اتفاقی با آنها وجود دارد بایستی بدون برق باشند .

3 – اگر قسمتهای حامل جیان را که تماس یا اتصال با آنها امکان پذیر است نتوان بی برق نمود . در آن صورت بایستی آنان را محصور ساخت . حصارها را باید از مواد عایقی ساخت .

ضرورت و طریقه نصب حصارهای موقتی بستگی به شرایط محل و نحوه کار دارد که توسط مسئول آماده کردن محل کار و سرپرست مسئول تعیین می گردد . نصب حصارها باید با احتیاط کامل در حضور سرپرست مسئول کار انجام پذیرد .حد فاصل مجاز جهت نزدیک شدن به قسمتهای برق دار در نصب حصارها نیز بایستی رعایت گردد نباید کمتر از ارقام زیر باشد .

برای ولتاژ تا 12 کیلو ولت

6/2 متر

برای ولتاژ تا 24 کیلو ولت

8/2 متر

برای ولتاژ تا 36 کیلو ولت

9/2 متر

برای ولتاژ تا 72 کیلو ولت

3 متر

برای ولتاژ تا 100 کیلو ولت

46/3 متر

برای ولتاژ تا 145 کیلو ولت

5/3 متر

برای ولتاژ تا 245 کیلو ولت

5/4 متر

برای ولتاژ تا 300 کیلو ولت

8/4 متر

برای ولتاژ تا 362 کیلو ولت

25/5 متر

برای ولتاژ تا 420 کیلو ولت

5/5 متر

برای ولتاژ تا 525 کیلو ولت

5/7 متر

4 – قطع ولتاژ جهت اجرای کار بایستی طوری صورت پذیرد که قسمتهای بی برق شده دستگاه الکتریکی از هر طرف از قسمتهای تحت ولتاژ جدا باشد . در این صورت قطع ارتباط از هر طرف باید قابل رویت باشد . قطع ارتباط ممکن است بوسیله سکسیونر و یا دژنکتور به وسیله برداشتن فیوزها قطع کردن یا برداشتن شین ها یا سیم ها انجام شود .

5 – به منظور احتراز از روشن شدن اتوماتیک یا اشتباهی موتور سکسیونرها یا دژنکتورها که به وسیله آنها امکان رساندن برق به محل کار وجود دارد همیشه باید آنان را به وسیله قفل یا اینترلاک مکانیکی در وضعیت قطع قرار داد .

6 – به مظور جلوگیری از رساندن برق به محل کار در اثر القاء باید تمام ترانسفورماتورهای قدرت ، اندازه گیری و غیره که با تجهیزات برقی آماده برای تعمیر و راه انداز ارتباط دارند هم از طرف فشار قوی و متوسط و هم از طرف فشار ضعیف قطع گردند .

7 – انجام کار روی تجهیزاتی که فقط به وسیله سیکسونر یا دژنکتور ( دارای موتور اتوماتیک


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد تدابیر ایمنی فنی هنگام قطع کامل ولتاژ و یا قطع قسمتی از ان 14 ص

جزوه شیمی معدنی ۲ دکتر علیرضا گرجی دانشگاه یزد

اختصاصی از فایلکو جزوه شیمی معدنی ۲ دکتر علیرضا گرجی دانشگاه یزد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه شیمی معدنی ۲ دکتر علیرضا گرجی دانشگاه یزد


جزوه شیمی معدنی ۲ دکتر علیرضا گرجی دانشگاه یزد

این جزوه به صورت پاورپوینت تبدیل شده به pdf است.

این جزوه درس شیمی معدنی ۲ دکتر علیرضا گرجی دانشگاه یزد می باشد که به طور کامل به ارائه مباحث مطرح در این واحد درسی پرداخته است.

درس شیمی معدنی از جمله دروس رشته شیمی در مقطع کارشناسی می باشد. این جزوه در 400 اسلاید بوده و امیدواریم در جهت کمک به شما عزیزان مورد استفاده قرار بگیرد.


دانلود با لینک مستقیم


جزوه شیمی معدنی ۲ دکتر علیرضا گرجی دانشگاه یزد